person

2048

2048 oyunu oyna, puan topla ve ücretsiz hediyeler kazan. Oyunu başarı ile tamamladığınızda kazandığınız puanlar hesabınıza yüklenecektir.

  • 2048 rakamını elde ettiğinizde puanınız hesabınıza anında yüklenmektedir. Bu oyunu başarı ile tamamladığınızda 100 Puan kazanacaksınız.
  • Her oyundan yalnızca 1 kez puan kazanabilirsiniz.
 

2048 Nasıl Oynanır?

  • Klavyedeki yön tuşlarını kullanarak, rakamları hareket ettirin ve aynı rakamları birleştirmeye çalışın.
  • Rakamları birleştirerek 2048 rakamını elde etmeye çalışın.
Takip Et
Bildir
1.7K Yorum
En Yeniler
Eskiler Beğenilenler
Inline Feedbacks
Tüm yorumları gör
Soner BEYHAN
2 gün önce

REKORUM:
2 :/

Tuana Hatice Güllüce
4 gün önce

SİZE BİR TAKTİK !!
büyük rakamları zor durumda olmadığınız sürece AŞAĞIDA toplayın

Şimdilik bye:)

kubra karakaş
4 gün önce

skorum 3700 ama lider tablosunda degılım

Ejdesu çalışkan
11 gün önce

Bende hep donuyo başlarda iyiydi ama sonra reklam atmayada başladı arka arkaya reklam atıyo ve hesapım sıfırlandı😔😣🤧

yavuz utku varol
23 gün önce

“karay” bu kelimeyi tersten okuyun

Son düzenleme yavuz utku varol tarafından 23 gün önce yapıldı.
EBRU
17 gün önce

Sil şunu

Tuana Hatice Güllüce
4 gün önce

Nasıl mide bulandırılır adlı çalışma

Şeyma nur YAZIK
1 ay önce

al şimdede skorum 20 bin ama tabloda yokum nedeeennnnnnn

tarık eren kaykıoğlu
28 gün önce

bende yokum 9. sırada olmam gerek

Şeyma nur YAZIK
1 ay önce

abi sıralamada neden adım yok ya hep yeni skor yapıyorum her seferinde ama skor yok gözükmüyor tabloda ya sinir bozucu ayrıca puanda vermiyor

Son düzenleme Şeyma nur YAZIK tarafından 1 ay önce yapıldı.
yusuf ali hapan
1 ay önce

ramdom tuslara basın daha iyi olur

Hüseyin LAFCI
1 ay önce

Benim 1. Olmam lazim

Screenshot_20220514_163046_com.android.chrome.jpg
Duru
1 ay önce

5256 puan yaptım sıralamada adım yer almıyor 🙁

yavuz utku varol
1 ay önce

isminde “A” harfi olanlar beğensin.

yavuz utku varol
1 ay önce

ben sıralamada 2.’yim 2048 yapmak istiyorsanız size bir taktik
yukarı ok tuşunu zorunlu kalmadıkça kunlanmayın
büyük sayıları alt taban da toplayın

Avşin Ceylan
1 ay önce

Bu oyunu kazanan var mı

Melike Gül Bakır
1 ay önce

2048 yaptım Puanım verilmedi

Screenshot_20220505-150204_Chrome.jpg
yavuz utku varol
1 ay önce

bilgisayardan oynuyorsan 2048 yapar yapmaz f7 yada sol üst köşedeki yenileme tuşuna bas telefondaysa ekranı yukarıdan aşağı çekerek saymanın yenilenmesini sağla

Muhammet Furkan Taş

Sadece ←↑→↓ böyle yaparak bu skordayım

Screenshot_2022-04-21-20-32-45-57_fd0fb4ebd63a0081dfe0b2e5bdb9836a.jpg
Yağmur Aktağ
2 ay önce

Puanım verilmedi

2048 oyunu.png
Nisa Özgüç
1 ay önce

sen ama 256 yapışsın en büyük 2048 yapman lazımdı

HİRANUR Bekmezci̇
2 ay önce

En fazla kaç yaptınız benim 3412 peki sizin ? Skor yani =)

İremnur ATALMIŞ
1 ay önce

5360

Hüseyin LAFCI
1 ay önce

12264

EBRAR Kuşbey
2 ay önce

Ben 2048 yaptım ama puanım halen yok neden vermiyorsunuz

Asmin Erbey
2 ay önce

Benin Suan bu skorla tabloya girmem gerek

Screenshot_20220410-234123_Chrome.jpg
Nisa Yıldırım Yıldırım

Ekranı üstten kaydırıp yenilemen gerekiyor

İremnur ATALMIŞ
1 ay önce

aynen ya neden olmadı ki

Son düzenleme İrem Nur Atalmış tarafından 1 ay önce yapıldı.
Hüseyin LAFCI
1 ay önce

Ben 14bin oldum yerim değişmedi

Mehmet Esen
2 ay önce

Lider tablosuna nasıl girileceğini halen anlamadım. Aşağıdaki skorla benim şu anda 3. olmam lazım. Lütfen bu konuyla ilgilensin.

2022-04-08.png
Melike Gül Bakır
2 ay önce

Kanka benimki 11bin hâlâ lider tablosunda değilim

İremnur ATALMIŞ
1 ay önce

ben 5360 yaptım sonlarda da olsa listeye girmesi lazım

Hüseyin LAFCI
1 ay önce

14352 yaptim ama nafile

Emine
2 ay önce

lider tablosuna 2900 lerde puan aldığım halde giremiyorum -_-

Son düzenleme Emine tarafından 2 ay önce yapıldı.
Nisa Özgüç ÖZGÜÇ
kime  Emine

ben 7028 aldım

Hüseyin LAFCI
1 ay önce

12264

Havin savun
4 ay önce

Beni geçebilen beğensin bakalım beni geçebilecek kaç kişi olabilecek?

Screenshot_20220206-182821.jpg
Nisa Özgüç ÖZGÜÇ

been

EBRAR Kuşbey
2 ay önce

Seni geçen var tabii ben 2048 yaptım

Esmahül Hüsna Bozdere

Ben de 4096 yaptım.

İremnur ATALMIŞ
1 ay önce

2048 den fazla yapmış çocuk

Hüseyin LAFCI
1 ay önce

12264 puan

Mehmet Can AKAR
4 ay önce

Çok şükür bitti. (Yorum paylaşılması için random) jsjsjdkshskshdjshd

Screenshot_2022-02-06-16-47-59-603_com.android.chrome.jpg
No Name
4 ay önce

Neden beni lider tablosuna koymadınız??

Nur Pelin Tunç
4 ay önce

yaa 1024 e kadar yaptım devamı yok.

Ceren Aydın
4 ay önce
  • oyun bağımlılık yapıyor ve bence test kitaplarının puanları düşürülmeli[öneri]
No Name
4 ay önce

Artık bunu da sayarsınız yani…

Ekran görüntüsü 2022-02-01 144406.png
No Name
4 ay önce

Beni lider tablosuna alır mısınız?? Alın size de kanıt

Ekran görüntüsü 2022-02-01 143927.png
No Name
4 ay önce

Beni lider tablosuna alırmısınız??

No Name
4 ay önce

Nasıl profil resmi değiştirilir??

emre aksakal
4 ay önce

ben bitirdim ama 100 puan almadım

Ekran görüntüsü 2022-01-27 192810.jpg
emre aksakal
4 ay önce

merhaba beni lider tablosuna koyarmısın

Ekran görüntüsü 2022-01-27 141456.jpg
Elif nur öker Öker

Motivasyon sürekliliği gerektiren bir oyun.Gayet güzel..

Zehra YABAL
5 ay önce

Arkadaşlar oyunu tam anlayamadım biri bana yazabilir mi???

Zeynep Avcı
5 ay önce

1024 yapmıştım 256 da vardı oyun bıttı

Gülsenur YOLDAŞ
5 ay önce

1024 ten sonrasını yapamayanlar +1

Orhan Doğan KAHRAMAN KAHRAMAN

Merhaba
Ben oyunda 16384 puan kazandım ancak Best Score kısmında: 136504 yazıyor bu nasıl bir bug 😂😰😂😂😂🤣🤣

Ekran görüntüsü 2022-01-09 163641.png
Orhan Doğan KAHRAMAN KAHRAMAN

Beni geçene helal olsun Hadi bakayım sıra sizde…

Zeynep Avcı
5 ay önce

512 ye gelmıştım …………………………………….

Zeynep Nisa Güney
5 ay önce

En yüksek 3172 puan almısımm -v-

Rümeysa Nisa Topkaya

Çok zor ama bi o kadar eğlenceli

alperen Çelik
5 ay önce

ben 2048 puan yaptım ama puan varmedi!!!!

ahmetyasin kokel Kökel

Beni geçen varmı ? hava olsun diye dil la geçen varmı sadce

Ekran Alıntısı.PNG
ahmetyasin kokel Kökel

adile hazal yamanTebrik ediyorum cok iyi oynuyorsun

ahmetyasin kokel Kökel

Tüm tuslara aynadna basan arkadaslara burdan selam

Elif elif
5 ay önce

Benden sadece bu kadar oluyor.Belki daha sonra 2048 yapabilirim.

rekor.JPG
Son düzenleme Elif Elif tarafından 5 ay önce yapıldı.
ahmetyasin kokel Kökel

yaparsın

Emir yüksekkaya
5 ay önce

hep 256 oluyo baska olmuyo

Deniz Özdemir Özdemir

2788 PUAN YAPTIM AMA PUANIM HALA GELMEDİ

Mehmet Emin AVCU
5 ay önce

rastgele oynadım 256ya geldi

Nisa Özgüç ÖZGÜÇ

512 ye geldi bendede ama yanında 2 tane 256 vardı birleştiremedim

Büşra ışık
5 ay önce

Ya iki defa yaptım niye puanım gelmiyo