• Kaydol
  • Giriş Yap
  • eba tv izle
testkolik mobil logo
ÜYE OL
GİRİŞ YAP
MAĞAZA

6. Sınıf Matematik Cebirsel İfadeler

6. Sınıf Matematik Cebirsel İfadeler test çöz ve puan kazan. Bu konuda yeni nesil beceri temelli sorular ve cevapları, kazanım testleri ile konu kavrama testleri bulunmaktadır. Bu testi çözerek yazılı sınava etkin bir şekilde hazırlanabilirsiniz.

6. Sınıf Matematik Cebirsel İfadeler Testleri

6. Sınıf Matematik Cebirsel İfadeler Test İçerikleri
6. Sınıf Matematik Cebirsel İfadeler testlerinde aşağıdaki konular ile ilgili sorular yer almaktadır.
Takip Et
Bildir
69 Yorum
En Yeniler
Eskiler Beğenilenler
Inline Feedbacks
Tüm yorumları gör
HİRANUR Bekmezci̇
1 ay önce

İnşallah Herkes sınavından 100 alır sadece mat değil hepsinden amin !!

Büşra
1 ay önce

Beğenenler sınavdan 💯💯💯💯💯💯 alsın ins

Mutsuz Elanur
10 ay önce

Çok kolaydı lan full çekenler like atsınlar göriyim

Hilal Yaşar
11 ay önce

Bende yazıların tamamı görünmüyor

Fatmanur Kaya
1 yıl önce

Full yaptım çok kolaydı fakat sorular hatalı

Asude Ecrin Taş
1 yıl önce

latex ne ya kafa karıştı bende

zeynep üzüm
1 yıl önce

arkadaşlar latexsi merak eden varsa internette çıkıyor görevi açıp bakabilirsiniz

Yaren Yargı
1 yıl önce

çok güzel sorularda gayet
kaliteli

Reyhan Ugış
1 yıl önce

Test çok güzel ama latex ne?

Derya Okumuş
1 yıl önce

sitede bi hata olmus galıba bende de latex yazıyodu hep

Emir Doğu Yıldırım
1 yıl önce

latex ne demek acaba bilmiyorum da

HİRANUR Bekmezci̇
1 ay önce

soru çıkmamış banada öyle oluyor

ELİF DEMİRHAN
1 yıl önce

latex ne demek bilen yanıtlasın

Derya Okumuş
1 yıl önce

sitede bi hata olmus galıba bende de latex yazıyodu hep

HİRANUR Bekmezci̇
1 ay önce

soru çıkmamış öyle oluyor banada oluyor

Elif Mira Yılmaz
1 yıl önce

Gerçekten bütün testleri mükemmeldi. Çok beğendim 👍.

Havva Nur MUSAOĞLU
1 yıl önce

Arkadaşlar latex ne demek 4.soruda var da

Derya Okumuş
1 yıl önce

sitede bi hata olmus galıba bende de latex yazıyodu hep

EZGİSU OLUR
1 yıl önce

Test süper full çekenler beğensin😉

Hivran Akar
1 yıl önce

Beyen degil beğen😎 heralde alfabeyi bilmiyorsun😜😂😂😂😉😉😉

Leyla kolcu
8 ay önce

Zaten beğensin demiş neyin kafasındasın sen sen de okumayı bilmiyorsun

HİRANUR Bekmezci̇
1 ay önce

😖😖🤣

Aslı Erdoğan
1 yıl önce

Bir şey sorucam puan kazanınca puanlarla test kitabı alırsak pdf olarak mı açıyor yoksa eve mi gönderiyorlar ? (Cevaplarsanız sevinirim)

Kayra Şengün
1 yıl önce

Eve kargo ile geliyor sevgili arkadaşım iyi akşamlar

Aslı Erdoğan
1 yıl önce

Sorularımın yarısında latex yazıyordu galiba hatalı.

Havva Nur MUSAOĞLU
1 yıl önce

Bencede hatalı olabilir latex ne demek acaba bilen var mı?

yiğit ömer sarı
1 yıl önce

evet hatalı latexler yüzünden 9 yanlış 🙁

Leyla kolcu
8 ay önce

Ne alaka ben de de yazıyor ama ful yaptım 9 yanlışın bahanesi latex olamaz yani

Zeynep Ela Güler
1 yıl önce

Aynen ben de resimli olanlar dışında neredeyse hiçbir soruyu çözemedim 🙁 🙁

Hicran Akyüz
1 yıl önce

evet gerçekten Latex yazısı yüzünden 8 yanlış 😥

Ecrin özkan
11 ay önce

Bencede hatali şiklarin nerdeyse hepsinde ladex yaziyordu

Ecrin Armina aydoğan
1 yıl önce

2.soruda c ve d şıkkını anlamadım anlayan var mı?

Ebrar Kürüm Kürüm
1 yıl önce

testin 8. sorusu biraz değişik kelimeler karışmış

Ecrin Armina aydoğan
1 yıl önce

bir şey sorucam buradan puanla test kitabı alıyoruz ya işte okula mı gönderiyor yoksa eve mi bilen varsa yazabilir mi?

Ecrin Armina aydoğan
1 yıl önce

tamam buldum eve gönderiyorlarmış

Hivran Akar
1 yıl önce

Okula niye gondersin😂tabi kide eve😂😂😂

Leyla kolcu
8 ay önce

Hani üye olurken okulu yazdık ev adresi yazmadıkya oyüzden
Sormuş

AHMET CELAL AVCI
1 yıl önce

testkolıkte puanınız kac merak ettım

Ecrin Armina aydoğan
1 yıl önce

benim puanım: 344.99

senin ki kaç puan

Ebrar Kürüm Kürüm
1 yıl önce

900 puanım var benim. seninki kaç?

çağlarERİŞEN
1 yıl önce

süpertest fuull çekenler beyensin

SÜLEYMAN POYRAZ DÜLGER

Kardeşim bende full yaptım ama sana bir soru sormak istiyorum sorum şudur : bende yeni kayıt oldum bu siteye ama yani paralımı diye korkuyorum bu site paralımı

ELİF DEMİRHAN
1 yıl önce

hayır paralı değil bu site

Yusuf durmaz
1 yıl önce

evet o latex ne ya biz işlemedik

Ata Bilgin
1 yıl önce

Sayfadaki o soru sıkıntılı

Ece Aslı Gönüllü
1 yıl önce

herkese başarılar dilerim

nisa kuzey
1 yıl önce

çok güzel bir testti yapanların eline sağlık

ŞEYMANUR ÇÖLGEÇEN
1 yıl önce

Çok zevkli bi test çözerken hiç sıkılmdımm 😄👍

Ahmet Kerem Aytaç
2 yıl önce

Ya neden latex filan yazıyo.

Berke Barın KARATAŞ
1 yıl önce

Aynen [latex]\frac falan yazıyo

Metehan Kalender
1 yıl önce

[latex]5x^2+4x+8[/latex] bu ne ya


mmg 805
1 yıl önce

site daha yüklenmemiş o yüzden oluyo

Nefes Ceylin Tekin
2 yıl önce

ennnn kolay ve eğlenceli konuuuuuu matematik çok yaşaaaaaa

Elif Ecrin Turan
2 yıl önce

Aynen nefes bende senin gibi düşünüyorum gercekten oyle.(mnk)

Ecrin Armina aydoğan
1 yıl önce

ben cebirsel ifadelerde biraz zorlanıyorum

NurCeren Sarģın
2 yıl önce

en sevdigim konu…veee…gayet güzel…

Ayşegül Bedelci
2 yıl önce

bencede sana katiliyorum gayet guzel

Vahap Genç
2 yıl önce

bencede bende size katılıyorum

Ahmet Kerem Aytaç
2 yıl önce

Katılıyorum diye yazıp durmayın ya kendi görüşünüzü yazın

Akif
1 yıl önce

bence kolay ve beğendiyseniz de böyle süslü püslü yazmaya gerek yok süslü püslü derken yaani abartarak

Beydey
1 yıl önce

konu acayip basit sevmeyen var mı zaten

Ata Bilgin
1 yıl önce
kime  Beydey

Ben matematiği bile sevmiyom .D

Muntaha halaf
1 yıl önce
kime  Beydey

Ayn konu kolay ve basit. Ayrıca ders haneye bı gitmenize gerek yok. Ben normalde ders haneye gidiyorum ders haneye gitmeme gerek yok çünkü konu çok basit

Last edited 1 yıl önce by Muntaha Halaf
Ceylin Ebrar  Doğan
1 yıl önce

Fiyat ne dershanenin gittigin

Havva Nur MUSAOĞLU
1 yıl önce

Bence de Ama soruların yarısı latex çok sinir bozucu bence

Mesut Özvardarlı
2 yıl önce

test çok güzeel ama çok kolay

🎈Irmak Terzioğlu🎈

Gıcıklık yapmak gibi olmasın ama geçiş ve bağlantı ifadelerini yanlış yerlerde kullanıyorsun bu arada test gerçekten çok kolaydı

Yağmur Naz MUMCU
2 yıl önce

Evet Irmak. Sana katılıyorum .

beydey
1 yıl önce

belki kolay olması onun için kötü bir özellik nereden biliyorsun