• Kaydol
  • Giriş Yap
ÜYE OL
GİRİŞ YAP
MAĞAZA

8. Sınıf İngilizce Friendship

8. Sınıf İngilizce Friendship test çöz ve puan kazan. Bu konuda yeni nesil beceri temelli sorular, kazanım testleri ile konu kavrama testleri bulunmaktadır. Bu testi çözerek yazılı sınava etkin bir şekilde hazırlanabilirsiniz.

8. Sınıf İngilizce Friendship

   

Takip Et
Bildir
238 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
Tüm yorumları gör
NAZ DEFNE HAZAR
Öğrenci
24 Ağustos 2020 15:19

#2021LGStayfa +1’lesin inşallah ALLAH emeklerimizin karşılığını verir…(amin)

Last edited 8 ay önce by NAZ DEFNE HAZAR
Kadir ARIKBOĞA
Öğrenci
8 Mayıs 2020 22:14

İngilizce sevenler varmı?lgs

Sencerhan Güneş
Öğrenci
23 Eylül 2020 16:57

1 yanlışım çıktığğ inşallah harkes en iyi liseye gider. AMİİİİN +1

download.jpg
Nehir Vardar
Öğrenci
1 Ekim 2020 12:48

inş herkes fen lisesini kazanır diyenler beğensin

Kadir ARIKBOĞA
Öğrenci
10 Mayıs 2020 21:40

“cehaletle savaş düşmanla savaşmaktan daha az önemli değildir.”
Mustafa Kemal Atatürk

İlayda Çatkım
Öğrenci
15 Mayıs 2020 23:31

Burayı geç fark ettim ama güzel bir site keşke daha önce fark etseydim

Elif Gökmen
Öğrenci
10 Ekim 2020 15:27

İNŞALLAH LGS Yİ ÇOK KOLAY KAZANIRIZ AMİN:)))))))))))

Havva Ökten
Öğrenci
22 Kasım 2020 22:23

Allah tüm LGS ye gireceklere yardım etsin🙌…Amin

tuğba erman
Öğretmen
23 Eylül 2020 09:47

testler bir harika. çok teşekkür ederiz

Kadir ARIKBOĞA
Öğrenci
7 Haziran 2020 13:07

🇹🇷NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE🇹🇷
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Hiranur Karataş
Öğrenci
31 Ağustos 2020 09:53

güzel bir test fakat yazım yanlışları düzeltilirse daha iyi olur.

dilara beyza tetik
Öğrenci
21 Ağustos 2020 14:07

Biraz daha yeni nesil olsa bu soruların hepsi eski nesil ve yazılar çok yazım hatalı mesela ‘shopping mall ‘ yazacağına ‘shopping mail’ yazıyor insanın bi hayli kafası karışıyor.

Buğra Yaşın
Öğrenci
9 Kasım 2020 21:40

inşallah herkes tüm hayallerini gerçekleştirir ve istediği liseye gider.

ZEHRA AKDOĞAN
Öğrenci
30 Mayıs 2020 16:30

ben bu siteyi çok sevdim. ınstagramın ders için yapılmış şekli gibi birşey ayrıca hediyede veriyor

CEYLİN KARAKAYA
Öğrenci
1 Temmuz 2020 17:06

8 e geçerken böyle mükemmel bir siteyi bulmuş olmak nasıl mutlu etti beni:) keşke daha önce tanışsaydık 😁

Özgüsu ordu
Öğrenci
28 Ekim 2020 14:49

Sorular tmm güzel fakat yazim yanlışları cok fazla cok begendigimi soyleyemeyecegim

Beyzanur şıldır
Öğrenci
15 Şubat 2021 22:06

İnşallah herkes istediği liseye gider Allah kimsenin emeklerini boşa çıkar masin

Aslıhan Güner Kılıç
Öğrenci
12 Ocak 2021 16:47

Merhabalar herkese fulleyenler beğeni butonuna çöksün

FATMA NUR ÖZKARA
Öğrenci
3 Şubat 2021 18:30

ben iyiyim 2021 tayfa ya siz

NURGÜL  ÇALIŞKAN
Öğrenci
14 Nisan 2021 09:20

inşallah hak eden herkes fen lisesi kazanır(amin)

FATMA NUR ÖZKARA
Öğrenci
3 Şubat 2021 18:28

ingilizcede iyi olanlar var mı

Zeynep İrem Alkaya
Öğrenci
2 Ocak 2021 22:10

Site gerçekten çok güzel puanlara göre test kitabı göndermeleri ise çok ince düşünülmüş bir ayrıntı çok beğendim kayıt olmanızı tavsiye ederim

Onur yiğit soylu
Öğrenci
17 Aralık 2020 13:45

İstatistiklerime nereden bakabilirim acaba bilen var mı ?

Buse Bilge
Öğrenci
14 Kasım 2020 18:00

Teşekkürler çok güzel sorular vardı. inşallah devamı gelir sorular çok güzel

Aylin Keskin
Öğrenci
25 Ekim 2020 11:36

İngilizcemi geliştirmem gerek ve bu site sadece ingilizce değil tüm derslerde yardmıcı oluyor. Ve bedava test kitabı vermeniz çok iyi olmuş. Teşekkürler Testkolik 🙂

elife comruk
Öğrenci
17 Ekim 2020 20:11

14.sorunun cevabı yanlış bir bakarmısınız?

Esila Eylül Kangal
Öğrenci
10 Ekim 2020 09:03

Gerçkteen baya işime yarıyor sayfa yaa

Melisa Eriş
Öğrenci
30 Eylül 2020 11:49

ben çok severim ingilizceyi


Sebiha Doğru
Öğrenci
6 Mayıs 2021 10:30

bunlar örnek soru ben çözmüştim

KÜBRA ERGİN
Öğrenci
24 Nisan 2021 18:21

İngilizce öğretmeni olmak istiyorum ve bu testler beni bu konuda geliştiriyor
KÜBRA ERGİN

trackback
8 SД± nД± f Ingilizce Friendship Test SorularД± - 8.Sınıf - İngilizce - Friendship - Test 1 Testini Çöz ...
13 Nisan 2021 20:18

[…] 8. Sınıf İngilizce Friendship Test 2 – Testkolik […]

Ayşenur Davulcu
Öğrenci
31 Mart 2021 15:44

……………………………..testler açılmıyor,niye?

Sinem Nur Çiğdem
Öğrenci
21 Mart 2021 22:21

test çok kolay arkadaşlar 5 dk bile almaz eğer ingilizce severseniz yaparsınız 💖💖💖

Sinem Nur Çiğdem
Öğrenci
21 Mart 2021 22:14

10.soru yanlış galiba a.şıkkı sandra yazıyor ama sandra partiye davet eden kişi soruda kim reddediyor diyor a şıkkında sandra yerine amanda yazılmalıydı bence yoksa benmi yanlış gördüm?

Müberra Andiç
Öğrenci
14 Şubat 2021 13:16

Arkadaşlar nasıl öğretmen seçmimi yapabiliriz

fatma arslan
Öğrenci
4 Aralık 2020 00:32

benimki de öyle oluyor ama hiç iyi değil haksızlık

habibe berrak çakır
Öğrenci
28 Kasım 2020 21:45

bana da oluyo ya sinirlerim bozuldu çıksam çıkamıyom sinir bi durum kaldım teste sıkışıp

Baran Umut Yılmaz
Öğrenci
26 Ekim 2020 17:07

TEST KİTABI KAZANIYORSUNUZ GERÇEKTEN TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL

ali arda  öz
Öğrenci
17 Ocak 2021 17:34

friendship test 2de 12. soru yanlış hafta içine weekend demeişsiniz ancak weekdays olacak.

Ebrar boyama
Öğrenci
10 Ocak 2021 19:28

Testler bayağı güzel çok sevdim

Enes Uzuncakose
Öğrenci
3 Ocak 2021 17:22

Testkolik, lütfen ingilizce sorularına biraz dikkat eder misiniz?? Sorular daha açık olursa sevinirim. Ben genelde ingilizceyi full yapan birisiyim, ama burada 4 yanlışım çıktı. Biraz dikkat, biraz da sabır yeterli olacaktır..

Betül Büşra Aydoğdu
Öğrenci
21 Aralık 2020 01:57
neden puanım yükselmiyo acaba
Ömer Emre
Öğrenci
17 Aralık 2020 15:09

testi bu üçüncü çözüşüm ve çözüyorum başka sayfaya geliyorum puanım gidiyor çok sinir bozan birşey

Berkin güçemen
Öğrenci
16 Aralık 2020 17:36

testkoliğin içerikleri cidden müthiş soruları çok kaliteli tavsiye ederim

Ümmühan Akyol
Öğrenci
6 Aralık 2020 22:35

I 1 diye yazılmış -_- (hep çok kısa diyo agağğ)

Merve Bıyıklı
Öğrenci
8 Kasım 2020 18:23

18 doğru 1 yanlış 🙂 ……………….

Katil Civciv
Öğrenci
25 Ekim 2020 13:58

glowes u gloyes diye yanlış yazmışlardır diye düşünüp işaretleyen bne bugünde benim için yakın

elife comruk
Öğrenci
17 Ekim 2020 20:06

I yerine 1 yazmışsınız düzeltin lütfen 🙂 kafam karıştı 😀

Müberra Andiç
Öğrenci
14 Şubat 2021 11:36

Arkadaşlar nasıl ögretmen seçimi yapabiliriz😟

mustafa berk aktan
Öğrenci
25 Ocak 2021 22:02

ADEMDEN GELENLER +1 LESİNNN